بیانیه شورای عالی استان ها در انتقاد از حکم محکومیت رئیس شورای اسلامی یزد
بیانیه شورای عالی استان ها در انتقاد از حکم محکومیت رئیس شورای اسلامی یزد

شورای عالی استان ها در حمایت از رئیس شورای شهر یزد و نماینده استان یزد در شورای عالی استان ها بیانیه ای صادر کرد.   پایگاه خبری آرمان شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها در جریان سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که در ساختمان مجلس برگزار شد مهندس […]

شورای عالی استان ها در حمایت از رئیس شورای شهر یزد و نماینده استان یزد در شورای عالی استان ها بیانیه ای صادر کرد.

 

پایگاه خبری آرمان شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها در جریان سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که در ساختمان مجلس برگزار شد مهندس مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان ها به نمایندگی از اعضای شورای عالی استان ها بیانیه ای را در انتقاد از حکم محکومیت غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد و نماینده استان یزد در شورای عالی استان ها قرائت کرد که به قرار زیر است:

اعضای شوراهای شهر به عنوان نمایندگان محلی مردم و بیانگر خواست و نظرات آنان متکفل نمایندگی ایشان در شورا هستند. جایگاه ایشان برخاسته از قانون اساسی است. برخوردهای سلبی با ایشان به گونه ای که موجب محدودیت آنها در انجام وظایف شورای شود نیز مطلوب نخواهد بود.

جناب آقای غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد و عضو شورای عالی استان ها اخیراً مورد محدودیت ها و فشارهای قرار گرفته است که به نظر می‌رسد با پایمردی ایشان در دفاع از حقوق دیگر عضو شورای شهر یزد جناب آقای سپنتا نیکنام بی ارتباط نباشد.

از دستگاه محترم قضایی انتظار داریم ضمن اتخاذ تمهیدات لازم و جلوگیری از برخوردهای دوگانه در مراجع مختلف قضایی زمینه حفظ آزادگی اعضای شوراها و تقویت وارستگی اعضا را فراهم آورد.

آقای سفید فردی است که حق را اگر هم به ضرر خود باشد بیان نموده و می نماید. از این رو شورای عالی استان ها ضمن تشکر از مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر حل مسئله سپنتا نیکنام از سایر دستگاه ها به ویژه دستگاه قضایی نیز انتظار دارد در پرونده های متشکله علیه رئیس شورای شهر یزد که ناشی از دفاع از حقانیت سپنتا نیکنام بوده است قانونمندی و احقاق حق و پرهیز از برخوردهای غیرقانونی را مورد تاکید قرار دهد.

گفتنی است اخیرا غلامعلی سفید به تحمل ضربات شلاق محکوم شده است.

  • نویسنده : آرمانشهر
  • منبع خبر : آرمانشهر