بدهی‌های شهرداری کرج ثانیه‌ای افزایش می‌یابد
بدهی‌های شهرداری کرج ثانیه‌ای افزایش می‌یابد

عضو شورای شهر کرج گفت: طی دو سال گذشته، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به بدهی شهرداری اضافه شده است. پایگاه خبری آرمانشهر به نقل از ایسنا عباس زارع روز یکشنبه ۱۹ آبان در صد و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: بدهی‌های شهرداری کرج به بانک شهر در ابتدای […]

عضو شورای شهر کرج گفت: طی دو سال گذشته، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به بدهی شهرداری اضافه شده است.

پایگاه خبری آرمانشهر به نقل از ایسنا عباس زارع روز یکشنبه ۱۹ آبان در صد و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: بدهی‌های شهرداری کرج به بانک شهر در ابتدای دوره  پنجم شورا حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بود ولی این بدهی در طول بیش از دو سال گذشته به بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی با ابراز نگرانی از افزایش لحظه ای بدهی به بانک شهر به عنوان بزرگ ترین طلبکار شهرداری کرج ادامه داد: اگر روند افزایش بدهی با همین سرعت پیش برود تا پایان این دوره، بدهی شهرداری به بیش از هزار میلیارد تومان می‌رسد.

این مسئول توضیح داد: تیم‌های کارشناسی شهرداری کرج در حال رایزنی با دولت، بانک شهر و سایر بانک های عامل هستند تا در صورت امکان، بدهی‌های دولت به شهرداری کرج را با بدهی شهرداری به بانک شهر تهاتر کنند.

وی توضیح داد: تنها در این صورت است که  می‌توان به مهار بدهی‎های شهرداری در سیستم بانکی امیدوار بود.

زارع در ادامه با تاکید بر ایجاد تعادل بین درآمد و هزینه‎های شهرداری افزود: با تقویت نظام درآمدی و کنترل هزینه و درآمدها می‌توان به خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان امیدوار باشیم.