امسال ۱۵ هزار تن آسفالت در سنندج تولید و توزیع شد
امسال ۱۵ هزار تن آسفالت در سنندج تولید و توزیع شد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج، گفت: ابتدای امسال ۱۵ هزار تن آسفالت در سنندج به منظور بهسازی و بهبود وضعیت معابر، سهولت و تسریع در عبور و مرور شهروندان و افزایش ایمنی در تردد وسائط نقلیه و شهروندان تولید و پخش شد. به گزارش ایسنا منطقه کردستان، فرشاد منبری در جمع خبرنگاران […]

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج، گفت: ابتدای امسال ۱۵ هزار تن آسفالت در سنندج به منظور بهسازی و بهبود وضعیت معابر، سهولت و تسریع در عبور و مرور شهروندان و افزایش ایمنی در تردد وسائط نقلیه و شهروندان تولید و پخش شد.

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، فرشاد منبری در جمع خبرنگاران از تولید و توزیع ۱۵ هزار تن آسفالت در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم این سازمان تولید آسفالت در راستای بهسازی معابر، محلات و همچنین تکمیل پروژه های عمران شهری است.

وی تصریح کرد: علاوه بر تولید آسفالت نیروها و ماشین آلات این سازمان در راستای تکمیل بسیاری از طرح های عمران شهری در حال اجرا نظیر پروژه های بلوار ۳۶ متری دگایران، اتصال بلوار کردستان به بلوار توحید و مابقی طرح های درحال اجرا در مناطق فعالیت می کنند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج، بیان کرد: آسفالت تولید شده علاوه بر بهسازی و آسفالت معابر و محلات صرف بهسازی و تمکیل پروژه های عمران شهری در حال اجرا در سطح شهر شده است.

منبری در نهایت خاطرنشان کرد: علاوه بر آسفالت تولید شده سه هزار و ۳۰۰ تن ماسه، یک هزار تن بتن و ۱۰ هزار تن مصالح سنگی اساس و زیراساس  در سالجاری تولید و تهیه شده است