اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای تملک و تجهیز باغات
اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای تملک و تجهیز باغات
شهردار تبریز سال ۹۹ را سال توسعه فضای سبز پایدار شهری معرفی کرد و گفت: با مصوبه شورای شهر تبریز ۵۰۰ میلیارد تومان برای تملک باغات و تکمیل و تجهیز آنها اختصاص داده‌ایم.

آرمان شهر به نقل از ایرنا /ایرج شهین‌باهر روز سه شنبه در یک گفت و گوی خبری با اشاره به آغاز کاشت ۳۰۰ هزار اصله نهال در فاز اول طرح یک میلیون درخت در سطح شهر تبریز افزود: طبق وعده‌ای که سال گذشته به شهروندان عزیز داده‌ایم، فاز اول این طرح از امروز آغاز شد.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی ما کاشت یک میلیون اصله نهال در سال جاری است که بر اساس آن امسال به اندازه کل درختان تبریز، در سطح شهر درختکاری داریم.

وی افزود: در کنار این طرح، بحث احداث پارک‌های محله‌ای را داریم که همانند سال گذشته تلاش می‌کنیم فراتر از برنامه تعیین شده عمل کرده و در این حوزه فعال باشیم.

وی از افتتاح هفت پارک محله‌ای در ایام پساکرونا خبر داد و افزود: سال گذشته ۲۳ پارک محله‌ای افتتاح شد و هفت پارک محله‌ای دیگر نیز آماده افتتاح بود که به دلیل وضعیت کرونایی، افتتاح آنها را به امسال و پس از شکست بیماری کرونا موکول کرده ایم.

شهین باهر با اشاره به برگزاری جلسات و ارتباط مستمرش با مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر از طریق ویدئو کنفرانس، تأکید کرد: تلاش ما این است که اجازه ندهیم مشکلات اقتصادی و مدیریتی ناشی از بیماری کرونا وقفه‌ای در فعالیت‌های شهری ایجاد کند و پیگیر پروژه‌های شهری همانند پل همسان، مسیرگشایی‌هایی چون اتوبان ولایت و پروژه پارک بزرگ و برگزاری به موقع مناقصات و همچنین زیبایی و تمیزی شهر نیز هستیم.

وی از شهروندان تبریزی خواست تا مدیریت شهری را در دستیابی به اهدافی که برای مردم و شهر زیبای تبریز برنامه‌ریزی شده‌اند، همراهی و دعا کنند تا با اجرای آن ها، بر زیبایی هرچه بیشتر شهر بیافزاید.