احداث سکوی جدید انتقال پسماند با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار
احداث سکوی جدید انتقال پسماند با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا، غلامرضا ساکتی اظهار کرد: سکوی جدید انتقال پسماند در میدان جوان منطقه ۱۴ با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در حال اجرا است که احداث این سکو تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید. وی تصریح کرد: هزینه تملک زمین و اجرای پروژه بالغ بر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا، غلامرضا ساکتی اظهار کرد: سکوی جدید انتقال پسماند در میدان جوان منطقه ۱۴ با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در حال اجرا است که احداث این سکو تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: هزینه تملک زمین و اجرای پروژه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که توسط شهرداری اصفهان تأمین شده و بخش خصوصی اجرای این پروژه را برعهده دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۸ درصدی پروژه تصریح کرد: تاکنون ۲۶ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۴۶۰ مترمکعب اجرای بتن و فونداسیون، ۳۲ هزار کیلوگرم عملیات آرماتوربندی و ۳۰۰ مترمربع قالب بندی در این پروژه انجام شده است.

وی با اشاره به ضرورت و دستاوردهای پروژه خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه زیست‌محیطی موجب ممانعت از دفن حداقل ۱۰۰ تن پسماند شهری در روز و افزایش جمع‌آوری اقلام قابل بازیافت می‌شود.

ساکتی افزود: سکوی جدید دارای سه ایستگاه بارگیری به صورت خطی بوده که همزمان قابلیت دریافت چند نوع پسماند مختلف را دارد، اجرای این پروژه منجر به کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل زباله و آلودگی‌های زیست‌محیطی فرایند جمع‌آوری خواهد شد.