آسفالت بیشترین درخواست شهروندان سمنانی از سامانه ۱۳۷
آسفالت بیشترین درخواست شهروندان سمنانی از سامانه ۱۳۷
سرپرست مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری سمنان گفت : در شش ماهه اول امسال، آسفالت بیشترین درخواست شهروندان سمنانی بوده است

به گزارش آرمانشهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، پیمان نقاشیان گفت : سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان در تمام ساعات شبانه‌روز فعال و آماده دریافت مسائل و مشکلات مناطق سه گانه شهری سمنان است.

نقاشیان با بیان اینکه شهروندان با استفاده از این سامانه می‌توانند درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را از خدمات شهری به مسؤولان شهری انتقال داده و نتیجه مطالبات خود را پیگیر باشند بیان داشت: در مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری سمنان ، پیام ها و مشکلات شهروندان به دو دسته فوری و عادی تقسیم می شود . پیام های فوری در کوتاه ترین زمان توسط عوامل رسیدگی شده و درخواست های عادی در زمانی مشخص مورد توجه قرار می گیرد.

وی در خصوص عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ اظهار داشت : براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده ، در ششماهه اول امسال ، ۱۱۵۰ مورد ارتباط مردم با سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است که براساس آمار به ثبت رسیده ۵۷۰ مورد از این پیام ها در منطقه یک ، ۳۸۱ مورد در منطقه دو و ۱۹۹ مورد در منطقه سه شهری به ثبت رسیده است.

نقاشیان افزود : موضوعاتی از قبیل آسفالت، جمع آوری زباله ، لایروبی استخر، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، مرمت پیاده روها و … از جمله مهم ترین مواردی هستند که شهروندان به وسیله سامانه ۱۳۷ ، مسئولان شهرداری را مطلع و پرسنل مرکز با مشارکت و همکاری مناطق سه گانه و سازمان های خدمات رسان شهری به سرعت مشکلات را برطرف کرده اند.

سرپرست مرکز ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری سمنان خاطرنشان کرد : سامانه ۱۳۷ فقط مرکز ثبت انتقادات و پیشنهادات نبوده و به عنوان یک راهنما نیز عمل می کند و در موارد مورد نیاز به راهنمایی شهروندان می پردازد.